Veelgestelde vragen over reserveren/betalen
- Home
- Veelgestelde vragen over reserveren/betalen
Boekingen
💻 Kan ik online reserveren?
💻 Kan ik online reserveren?
U kunt 24 uur per dag een reservering maken via onze website. Selecteer de gewenste periode en het aantal personen.
🏡 Kan ik ook telefonisch of per e-mail reserveren?
🏡 Kan ik ook telefonisch of per e-mail reserveren?
Dat is uiteraard mogelijk. Telefonisch zijn wij te bereiken op 0541-510125. Per e-mail zijn wij te bereiken op info@borghuis.nl
🏡 Kan ik een optie nemen?
🏡 Kan ik een optie nemen?
U kunt via onze website, telefonisch of per e-mail een optie plaatsen op een accommodatie.
📅 Kan ik op een afwijkende dag aankomen of vertrekken?
📅 Kan ik op een afwijkende dag aankomen of vertrekken?
In sommige periodes is het ook mogelijk om op afwijkende dagen aan te komen of te vertrekken. Neemt u hiervoor gerust contact met ons op. Wij zijn te bereiken op T. 0541-510125.
💶 Wat is er bij de totale huurpijs inbegrepen?
💶 Wat is er bij de totale huurpijs inbegrepen?
- eindschoonmaak
- toeristenbelasting
- gas, water en elektra
- gratis gebruik van de hottub of finse kota, indien aanwezig bij de accommodatie
❌ Kan ik bij jullie een annuleringsverzekering afsluiten?
❌ Kan ik bij jullie een annuleringsverzekering afsluiten?
Via de Recron kunt u een annuleringsverzekering afsluiten. Bij de reserveringsbevestiging krijgt u een link meegestuurd. Via deze link kunt u een annuleringsverzekering afsluiten.
📋 Wilt u een gratis brochure?
📋 Wilt u een gratis brochure?
Via de Recron kunt u een annuleringsverzekering afsluiten. Bij de reserveringsbevestiging krijgt u een link meegestuurd. Via deze link kunt u een annuleringsverzekering afsluiten.
✉️ Waarom moet ik een gastenlijst invullen?
✉️ Waarom moet ik een gastenlijst invullen?
Wij zijn wettelijk verplicht om de gegevens van alle gasten die bij ons verblijven te registreren. Hiervoor krijgt u van ons per mail een gastenlijst toegestuurd. Wij zouden het fijn vinden, wanneer u het formulier online invult.
📅 Is er een vaste aankomst en/of vertrekdag?
📅 Is er een vaste aankomst en/of vertrekdag?
Standaard aankomstdagen: maandag, woensdag en vrijdag
Standaard vertrekdagen: ondag, maandag, woensdag en vrijdag
Mochten jullie op een andere dag willen aankomen, dan is dit eventueel mogelijk. Wilt u dan telefonisch of per e-mail contact met ons opnemen?
❌ Is het mogelijk om een reservering te annuleren?
❌ Is het mogelijk om een reservering te annuleren?
Bij het boeken van uw reservering kan er een annuleringsverzekering afgesloten worden. U krijgt een mail met de reserveringsbevestiging. In deze mail staat een link naar Recron. U kunt de annuleringsverzekering rechtstreeks bij Recron afsluiten.
💶 Moet ik reserveringskosten betalen?
💶 Moet ik reserveringskosten betalen?
Nee, er worden geen reserveringskosten in rekening gebracht.
❓ Overige vragen?
❓ Overige vragen?
Staat het antwoord op jullie vraag er niet tussen? Misschien vinden jullie het antwoord hier.